Idag är det riktigt fint och härligt sommarväder, precis som det brukar vara när ällsklingen fyller år! Hipp Hipp Hurra! :) Själv är jag inte på topp idag, har haft ont i huvuet och mått illa större delen av dagen. Har därför inte varit så sugen på att vara ute i solen utan varit inne och vilar istället. Nu håller jag på att laga en förhoppningsvis god middag till älsklingen och mig, det blir ugnsstekt laxi hummersås med ljummen potatissallad. Nya oprövade recept båda två, så det blir spännande. Återkommer en annan dag med länkar om det blir gott! :)

Hittade en layout jag gjorde för säkert en månad sedan som jag inte visat, så ni får se den nu istället. Min mage är bra mycket större än så där nu kan tilläggas... ;)

       

Hoppas ni har en lugn och mysig pingsthelg! *kram*

1 kommentarer

Gunilla

30 May 2009 20:48

Alltid lika pigga & glada färger!

Fråga: Utmaningen du gav mig, var det rött grönt och blått, eller rött, gult och blått?! scrapsugen

Kommentera

Publiceras ej