Inatt sov sötsnöret hela natten, så himla skönt! Hon vaknade 05.40, åt och sov sedan 45 minuter till. Sådana nätter tar jag gärna lite oftare! ;)

Nu har vi varit på öppna förskolan hela fm, sötsnöret slocknade i bilen på väg hem och jag skulle inte ha något emot att sova en stund jag med... Det blir lite mycket med allt stök och stoj, men men. Gjorde hand- och fotavtryck idag, får hämta upp gipstavlan en annan dag för den hann inte bli klar.


Gunilla har en tävling i sin blogg med en snygg skiss, jag ville givetvis vara med att tolka! :) Måste ta och framkalla kort snart så jag har lite andra kort att scrappa än när sötsnöret bara var några dagar gammal.

 

1 kommentarer

ele

29 Apr 2010 21:25

Visst är det kul med öppna förskolan!

Vi gjorde också avtryck, men de försvann eller gick sönder eller blev kass så vi fick göra om tre gånger och kompisen som tagit hem dem för vi inte varit där på så länge sa att ena gått sönder så vi har bara en fot eller om det var en hand...

Kommentera

Publiceras ej