Annika firar 20 000 besökare med en rolig skisstävling, jag kunde så klart inte låta bli att vara med! Jag har tolkat den roliga skissen rätt fritt, men det syns nog att den ligger i grunden ändå. ;) Tänk att sötsnöret varit så här liten... :)



Den generösa vinsten är ett presentkort hos Papermaze, det vill jag ju så klart ha chansen att vinna! :)

Idag har det för övrigt varit mycket gråt, skrik, bitande på leksaker och många bajsblöjor... Anar att det kanske är några små tänder på gång... :P Jag har försökt laddat batterierna här i pysselhörnan när det funnits lite tid över.

 

3 kommentarer

AnnikaS

22 Mar 2010 21:21

Vad kul att du ville vara med och tolka min skiss, visst ser man att du utgått från skissen!

kram Annika

Linda

23 Mar 2010 10:11

Superfin layout :)

AnnikaS

28 Mar 2010 15:52

Skulle det vara ok för dig att jag lånar din bild och lägger upp den i min blogg?

kram Annika

Kommentera

Publiceras ej