Idag har jag varit på pysselträff, så kul! Fick inte till mer än tre julkort och en hösttag, men jag får vara nöjd med det. Linda skämde bort mig med presenter och så tror jag att jag lånade det mesta jag använde av henne idag, tack vännen! :) Fyndade gjorde jag på Karins loppisbord, fick dessutom med mig mer än jag betalade för! Tack söta du! :) Jag har fortfarande köpstopp, men hade lovat mig själv att få handla lite om jag nått delmålet på 50 alster. Handlade dessutom bara för pengar jag fått in för beställningar. :)

Ni har väl inte missat den nya utmaningsbloggen 100% NORR med roliga utmaningar varje vecka? Här kommer min tolkning av den första utmaningen, de andra två jag gjort kommer så småningom.

1 kommentarer

Ellinor

26 Sep 2010 21:07

Fin! Precis mina färger ;)

Kommentera

Publiceras ej