Det händer inte särskilt mycket här i bloggen och jag kan väl inte påstå att jag är jätteflitig vid pysselbordet heller, har tappat inspirationen och vet inte hur jag ska få tillbaka den... :P

Var på planeringsdagar med jobbet onsdag-torsdag i veckan, det var skönt att komma iväg och ladda batterierna lite även om det är intensivt att umgås med arbetskamraterna så där. I helgen har vi påbörjat projekt tömma rummet för att kunna påbörja bygge av badrum. Snickarna kommer förhoppningsvis om ett par veckor.

Jag har faktiskt något pyssligt att visa. De här ugglorna pysslade jag och sötsnöret ihop för ett tag sedan, men jag måste erkänna att hon fick väldigt mycket hjälp av sin mamma! :) Beskrivning till ugglorna hittar du här. Ser nu på bilden att en fot har rymt upp mot vingen, men det får vara så... ;)

3 kommentarer

Tesa

12 Feb 2012 21:29

Jättefina:)



Kram Tesa

Ellinor

12 Feb 2012 21:30

Så söta de var!



Ibland är det skönt att bara se några andra väggar än egna hemmets!

Hegu

15 Feb 2012 13:33

Men vilka söta ugglor!! Du har en vinst att hämta hos mig...:)



http://helenskreativarum.blogspot.com/2012/02/vinnaren-i-bloggpartyt-blev.html

Kommentera

Publiceras ej