Ikväll var det dags för snabbutmaning på Svensk Scrapbookings Midsommarcrop. En bingoutmaning på en timma och under den timman skulle man dessutom hinna scanna och maila iväg bilden också! Jag är ingen snabb scrappare, men tyckte faktiskt att det här var jättekul! :) Fingrarna är helt lila, pysselbordet är dränkt i kaos, men jag fick faktiskt till en hyffsat välarbetat layout ändå! ;) Nöjd är jag, men pulsen har väl inte riktigt återgått till sin normala nivå ännu... ;)
 
Raden jag valde var:
doodling (molnen, strecken och hjärtat)
cirkel
mist/spray
washitape (invigde mina nya lila)
sömmar (korsstygn)
 
Fick lite panik när jag trodde att jag var klar och upptäckte att det inte godkändes med fusksömmar. Som tur var hade jag en nål med svart broderitråd redan uppträdd och smackade dit två korsstygn på vardera sida om fotot! ;)
 
 

Kommentera

Publiceras ej