Jag hoppas att ni har haft en riktigt bra påskhelg! Vi har mest tagit det lugn och städat och fixat här hemma, det är massor kvar att göra men vi har iaf stökat undan några saker som hängt över oss länge och det är så skönt! Jag har dock tappat pysselfarten rejält och det känns knappt som att jag varit in i pysselrummet den senaste veckan. :P Det ligger pysselgodis och väntar som jag knappt ens har fingrat på och än mindre pysslat med, så brukar det inte gå till här hemma hos mig! :( Försökte iaf locka fram kreativiteten genom att leka lite igår kväll, men då blev det inte mer än en bakgrund. Jag färgade in ett papper med tre olika nyanser distressink och embosaade sedan med hjälp av min nya embossingdabber, en stencil och genomskinligt embossingpulver.
 
Idag lyckades jag faktiskt få till ett kort och ha roligt på köpet, hoppas nu bara det håller i sig! :) Jag gjorde ett bidrag till aprilutmaningen hos Hobbyworld där utmaningen var att göra ett valfritt alster som för tankarna till påsken. Jag tog fasta på färgerna, fjädrarna och en liten pippifågel. :)
 
 
Fågeln har jag färgat in med guldfärgat inka gold även om det syns väldigt dåligt på bilden. Den nedersta tejpen är härligt glittrigt guldig och även blingstenarna är gulkfärgade. Textstämpeln är från Technique Tuesday.
 

4 kommentarer

Malin ~ Lillpiga

22 Apr 2014 13:24

Wow SÅ SNYGGT!! Gillar det jättemycket! :) Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld och lycka till! :)

Mvh Malin

Tesa

22 Apr 2014 21:33

Härligt kluster av färger och dekos. Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld.
Kram Therese/Tesa

Lisa

23 Apr 2014 21:04

Åh så läckert med all färg!! :)
Tack för att du deltar i tävlingen hos Hobbyworld!

Jeanette - Tettiz

24 Apr 2014 22:37

Galet fint kort i äkta Linaliten-stil! Du har verkligen en egen "signatur". Love it.

Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld!

Kram!

Kommentera

Publiceras ej