Jag har ju glömt berätta att jag har den stora äran att få vara med i designteamet hos Momas lil´ shop of stamps! Det är ett jättespännande uppdrag och en stor utmaning för mig som inte alls är en fena att färglägga och inte har en aning om hur blommorna ser ut i verkligheten. *fnissar* Men jag ska göra mitt bästa att inspirera till att använda stämplarna på ett lite annorlunda sätt och kanske få upp ögonen för att man inte alltid måste lägga timmar på att färglägga stämpelmotiven med fina skuggningar, för det har jag inte tålamod till! ;)
 
Nu får det vara slutpratat om det, här kommer mina första DT-alster. Det fick bli en altrad chokladkaka och ett kort med stämplarna Hibiscus and Lily, Rudbäckia och Finally spring. Jag har färglagt stämpelmotiven genom att helt enkelt dutta distressstains direkt mot papperet. För att förstärka blommorna lite har jag sedan gått över med glitterlim när allt torkat.
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Margareta

25 May 2014 22:26

Åh så läckert!! Du har verkligen en egen underbar stil och jag blir såå glad av dina alster!

Svar: Tack så mycket Margaret, den kommentaren värmde verkligen!
linaliten

Kommentera

Publiceras ej